Kdaj kritični pogled na svet ubija učinkovitost?

Poznate koga, ki v vsaki novi ideji vidi slabo in potencial za neuspeh ali pa ste takšni sami? Si želite več pozitivnega pridiha v svoji okolici?

V današnjem svetu lažnih novic, tragičnega poročanja in teorij zarot, lahko hitro zapadete v negativen miselni proces v vašem lastnem življenju. Pretirano kritičen pogled je še toliko bolj nevaren kadar ga imajo vodje.

Naloga vodij je delegirati naloge in razvijati svoje podrejene, da zmorejo delati najbolje ob tem, da imajo svobodo za kreiranje novih idej. Naloga ni enostavna in zato vodje pogosto pri iskanju ravnovesja med usmerjanjem in svobodo, občutijo stres in negotovost. Učinkovitost pa je merilo za uspeh vodje.

Negotovost pa je tista, ki pogosto zbudi notranjega kritika vodje in v iskanju varnosti in nadzora prične omejevati kreativno svobodo podrejenih. Veličina vodje pa je v tem, da dopušča svobodo in zaupa v proces in svoje zaposlene.

Vodjem bi za obvladovanje notranjega kritika svetovala 3 stvari:

Nikoli nič na tem svetu ne bo popolno razen naše nepopolnosti je misel, ki se mi je utrnila že dobrih 15 let nazaj. Velikokrat si jo ponovim tudi, ko sama želim, da moje delo dosega perfekcijo. Dejstvo je, da se vsak dan naučimo in ustvarimo nekaj novega. In tistega jutri ne moremo soditi danes. Za analizo bo čas pojutrišnjem. Učinkovitost pa je nujna.

In še eno dejstvo, ki lahko omeji krila notranjega kritika. Poslovni svet je svet nenehnega razvoja, učenja in sprememb in tudi če danes ne naredimo optimalnih korakov, jih lahko s primerno analizo naredimo jutri. Dober vodja zato tudi v proces analize vključuje svoje zaposlene. S tem si pridobi čim bolj objektiven pogled in predloge izboljšav. Hkrati pa s tem ustvarja okolje za njihov lasten razvoj in učenje.

It`s just business.  Vodje svojo vlogo dojemate zelo identitetno, kar pomeni, da svoje uspehe in padce dojemate zelo osebno. Tako je zavedanje, da je vse samo posel lahko velik doprinos k mirnosti. Za vodje je pomembno, da ne glede na uspehe in padce zgradijo močno samopodobo, ki temelji na zavedanju, da so celovita osebnost tudi zunaj službenega okolja.

Programe za razvoj kompetenc in ustvarjanje vodij, ki jim je vodilo učinkovitost in zadovoljstvo zaposlenih tukaj.