Mediacija v podjetjih

Reševanje sporov
Konflikti so nekaj vsakodnevega, a to, kako jih rešujemo je najpomembnejše.

Konflikt za trenutek ustavi svet in nam hkrati da priložnost, da vidimo še drugi del sveta. Zgodi se, da je konflikt preveč kompleksen ali pa so čustva premočna za njegovo uspešno reševanje. Tu nastopi mediator, ki sprtima stranema pomaga do nepristranske in nevtralne rešitve, ki je sprejemljiva obema.

Mediacija omogoča:

  • Hitrejše reševanje konfliktov
  • Cenejše reševanje konfliktov
  • Ohranjanje odnosa
  • Zaupno reševanje konfliktov
  • Nepristransko reševanje konfliktov

 

Kako poteka mediacija

Mediacija je zaupen proces reševanja konfliktov. V procesu mediacije sodelujeta dve ali več sprtih strani in mediator, ki nepristransko in nevtralno pomaga graditi mostove med sprtimi stranmi. 

V mediaciji so vse strani enakovredne in imajo skupen cilj, rešitev konflikta.  

Mediator je strokovno usposobljena oseba, ki ima veščine za obvladovanje konflikov in je opravila ustrezna izobraževanja. 

Mediacija je zaradi svojega bistva najcenejši način reševanja konfliktov. Hkrati pa temelji na ohranjanju odnosov, zato je še posebej primerna v podjetjih. 

Vrste mediacij v podjetjih

  • Mediacija med sodelavci

    Konflikti med sodelavci so zelo pogosti in lahko prinesejo s seboj tudi veliko negativne klime, ki vplivajo na delovanje celotnega podjetja. Ukrep mediacije tako poleg reševanja konflikta v podjetje prinese pozitivno klimo.

  • Mediacija ob mobingu

    V podjetju morate vsi imeti ničelno toleranco do mobinga. Če pa se mobing zgodi je nujno hitro ukrepanje. Z mediacijo omogočite žrtvi, da ohrani svoje dostojanstvo tistemu, ki pa mobing izvaja pa omogočite, da spozna resnost svojega delovanja.

  • Mediacija ob sklepanju pogodb

    V pogajanjih redko kdaj dosežemo enakopravnost vseh vpletenih. Lahko se zgodi, da se ena stran strinja s pogoji, ki pa jim ni v celoti naklonjena. Poseg mediacije v takšnih poslih pa omogoča trdne temelje za nadaljnjo dobro sodelovaje. Mediacija je primerna tudi v postopkih reklamacij.

Katere konflikte želite rešiti?

Contact Form Demo (#6)

Želite biti obveščeni o vseh novostih?

Prijava na e-novice

Nasveti

Poletje kot kritični moment za ohranjanje timske dinamike

Poletje je pogosto dojemano kot čas počitka, oddiha in osebne regeneracije zaposlenih. Vendar je ravno ta čas ključnega pomena za podjetja, ki želijo ohraniti visoko raven angažiranosti, povezanosti in učinkovitosti svojih ekip skozi celo leto. Sistematični izziv: Poletna fragmentacija ekip ali kot trenutek refleksije in korekcije pol poti Med dopusti...

Preberi več
Najpogumnejša poteza vodje je hkrati najpreprostejša

V hitrem tempu današnjih organizacij največkrat spregledamo ravno tiste pogovore, ki največ štejejo. Ne gre za sestanke v sejnih sobah ali za velike nagovore vodstva temveč za tihe, iskrene pogovore. Za trenutke, ko nekdo okleva z odgovorom, ko razkrije nekaj, kar presega logiko in pričakovano, in s tem zamaje naša...

Preberi več
Kaj naredi organizacijsko kulturo trajnostno?

V današnjem kompleksnem in negotovem poslovnem okolju veliko organizacij govori o trajnosti, a le redke zares razumejo, kaj pomeni graditi trajnostno organizacijsko kulturo. Prava trajnost ni zgolj v okoljskih praksah ali družbenih pobudah. Gre za to, da trajnostno razmišljanje postane del temeljnega načina poslovanja – kako sprejemamo odločitve, kako vodimo...

Preberi več
Scroll to Top
Logo Coaching4me
Nastavitve piškotkov

Spletišče s piškotkom dodeli obiskovalcu serijsko oznako, da ga prepozna ob ponovnem obisku.