Mediacija v podjetjih
Konflikti so nekaj vsakodnevega, a to, kako jih rešujemo je najpomembnejše.
Konflikt za trenutek ustavi svet in nam hkrati da priložnost, da vidimo še drugi del sveta. Zgodi se, da je konflikt preveč kompleksen ali pa so čustva premočna za njegovo uspešno reševanje. Tu nastopi mediator, ki sprtima stranema pomaga do nepristranske in nevtralne rešitve, ki je sprejemljiva obema.
Mediacija omogoča:
- Hitrejše reševanje konfliktov
- Cenejše reševanje konfliktov
- Ohranjanje odnosa
- Zaupno reševanje konfliktov
- Nepristransko reševanje konfliktov
Kako poteka mediacija
Mediacija je zaupen proces reševanja konfliktov. V procesu mediacije sodelujeta dve ali več sprtih strani in mediator, ki nepristransko in nevtralno pomaga graditi mostove med sprtimi stranmi.
V mediaciji so vse strani enakovredne in imajo skupen cilj, rešitev konflikta.
Mediator je strokovno usposobljena oseba, ki ima veščine za obvladovanje konflikov in je opravila ustrezna izobraževanja.
Mediacija je zaradi svojega bistva najcenejši način reševanja konfliktov. Hkrati pa temelji na ohranjanju odnosov, zato je še posebej primerna v podjetjih.
Vrste mediacij v podjetjih
-
Mediacija med sodelavci
Konflikti med sodelavci so zelo pogosti in lahko prinesejo s seboj tudi veliko negativne klime, ki vplivajo na delovanje celotnega podjetja. Ukrep mediacije tako poleg reševanja konflikta v podjetje prinese pozitivno klimo.
-
Mediacija ob mobingu
V podjetju morate vsi imeti ničelno toleranco do mobinga. Če pa se mobing zgodi je nujno hitro ukrepanje. Z mediacijo omogočite žrtvi, da ohrani svoje dostojanstvo tistemu, ki pa mobing izvaja pa omogočite, da spozna resnost svojega delovanja.
-
Mediacija ob sklepanju pogodb
V pogajanjih redko kdaj dosežemo enakopravnost vseh vpletenih. Lahko se zgodi, da se ena stran strinja s pogoji, ki pa jim ni v celoti naklonjena. Poseg mediacije v takšnih poslih pa omogoča trdne temelje za nadaljnjo dobro sodelovaje. Mediacija je primerna tudi v postopkih reklamacij.
Katere konflikte želite rešiti?
Želite biti obveščeni o vseh novostih?
Nasveti
Coaching kot nagrada za zaposlene
Coaching je dolgo veljal za orodje, s katerim so podjetja povečevala učinkovitost zaposlenih in jim s tem pokazala, da računajo na njih v prihodnosti. Deležni so ga bili vodilni in visoko potencialni kadri. Coachig je zaradi svoje dodane vrednosti zadnjih 15 let precej pridobival na priljubljenosti tudi v slovenskih podjetjih....
Preberi večV svetu vlada kaos: Kako voditi v času negotovosti?
Ko smo že videli luč na koncu tunela in ko se je začelo kazati, da se bo Covid nekako začel prepletati z normalnostjo življenja, kot smo jo poznali pred epidemijo je prišla druga realnost, vojna. Vojna daleč od nas a hkrati tako blizu. Vojno stanje, ki ga bomo občutili vsi...
Preberi večJe delo od doma dobra ideja?
Še pred kratkim je delo od doma predstavljal sveti gral zaposlenim in polno vrečo skrbi delodajalcem. Vedno so se postavljala vprašanja ali bodo zaposleni dovolj učinkoviti, ko bodo delali od doma. Zaposleni pa so videli delo od doma kot prednost, da ne izgubljajo časa na poti. V mnogih podjetjih so...
Preberi večKoronavirus Kriza – kaj se bo dogajalo s podjetji in delovnimi mesti
Priznam, da sem tudi sama upala, da bo koronavirus nekako zaobšel to našo lepo malo državico. Dolgo je kazalo, da se bo to tudi uresničilo, a na žalost se to ni zgodilo. Epidemija je tu, in to veliko prej, kot smo vsi upali in pričakovali. Kljub poročanju medijev, ki so...
Preberi več