Učinkovita komunikacija je osnova vsakega odnosa, brez učinkovite komunikacije pa  tudi ni uspešnega podjetja.

Znate poslušati da bi slišali?

Komunikacija je temelj vseh procesov v podejtju in izven njega. Ustrezna komunikacija bistveno znižuje stroške delovnih procesov in prinaša napredek in razvoj, saj omogoča prenos informacij in znanja. Veliko je humorja na račun komunikacije  in ravno šumi v komunikaciji znajo ustvariti marsikateri trenutek humorja.  Za podjetje pa slaba komunikacija pomeni nepotrebne stroške, neučinkovite procese, nezadovoljstvo zaposlenih ter zamujene poslovne priložnosti.

Učinkovita komunikacija je ključ do uspeha!

SKUPNI IMENOVALEC

  • Kaj lahko storim, da me bodo sodelavci bolj razumeli?
  • Kaj lahko storim, da bom bolje razumel/a sodelavce?
  • Kako govoriti isti jezik?

KONFLIKTI

  • Kako se lahko bolje soočam s konflikti?
  • Kako ravnati s težavnimi strankami?
  • Kako izraziti nestrinjanje z vodjo ali podrejenim?

SESTANKI IN DELO

  • Kako bolj učinkovito voditi sestanke?
  • Kako motivirati sodelavce?

Želite, da vaše podjetje raste na krilih dobre komunikacije.

Vas zanima več. Izpolnite obrazec in pripravili vam bomo ponudbo.