Si želite, da bi v dnevu našli tisto uro več?

Včasih imamo občutek, da je dan prekratek ali da smo si naložili preveč nalog. Pa je to res? Večinoma lahko vse svoje časovne stiske rešimo z optimizacijo nalog in smiselno razporeditev le teh, kar močno vpliva na zaposlene in na učinkovitost podjetja.

Vam zaposleni pogosto rečejo, da nimajo časa?

Zaposleni, ki znajo obvladovati svoj čas so bolj učinkoviti in zato podjetju ustvarjajo dodano vrednost. Ker imajo jasno razmejitev delovnih nalog in prioritet svoje delo opravljajo z manj stresa. Dobro obvladovanje časa omogoča nižje stroške delovnih procesov.

Kako izboljšati time management?

Self-management

Obvladovanje časa se začne z obvladovanjem sebe. Prenehajte s odlašanjem in prenehajte delati stvari za druge in našel se bo čas za vas.

Fokus in organizacija

Postavljanje prioritet in njihova izvedba je ogrožena s strani veliko dejavnikov. Naučili se boste ustrezno postavljati prioritete in jih ohranjati do dosege ciljev.

Načrtovanje

Načrtovanje je polovica uspeha. V programu se boste naučili kako ustrezno načrtovati svoje aktivnosti, da bodo te uresničene.

Orodja in tehnologija

Z orodji gre lažje, zato boste po delavnici opremljeni z orodji za obvladovanje časa, ki jih boste že naslednji dan lahko uporabili v praksi.

Vas zanima več. Izpolnite obrazec in vam pripravimo ponudbo.