Zakaj prodajniki potrebujejo coaching?
Študije kažejo, da lahko prodajno usposabljanje povečuje prodajo in povečuje uspešnost prodajalcev do 20 %. Coaching za prodajalce prinaša še večjo rast, saj je prilagojen vsakemu prodajalcu in tako spreminja in nadgrajuje ključne dejavnike uspešnosti posameznika.
Zamislite si, če bi vaši vrhunski prodajalci, kaj šele celotna ekipa, dosegli 20-odstotno izboljšanje svojih prodajnih številk.
Se kot prodajalci sprašujete:
- Se osredotočam na prave stvari?
- Ali verjamem sam sebi?
- Česa nihče ne dela, pa bi olajšalo prodajo?
- Kako visoke cilje si naj postavim?
- Kako naj te cilje dosežem?
Coaching učinkuje
- 88 % večja učinkovitost (v primerjavi s tradicionalnimi treningi kompetenc)
Učinki coachinga
Prodajalci opažajo izoboljšave na naslednjih področjih
- Večja motivacija
- Boljša prodaja
- Boljše prodajne veščine
- Hirejše uvajanje
- Večja učinkovitost
- Znižanje stroškov
- Večja pofitabilnost
Teme, ki jih v coachingu izbirajo prodajalci
Identiteta prodajalca
Odnos s strankami
Kako oblikovati lasten proces
Kako mirno prenesti NE
Vaš coach

Sem Maša Ribnikar Kajtner, mag.posl.ved, mediatorka, NLP Praktik, NLP Mojster Praktik, Coach, predvsem pa sem sočuten človek, ki je vedno pripravljen pomagati sočloveku.
Enkrat mi je bila dana naloga naj izberem besedo, ki me najbolj predstavlja in povem zgodbo o tem, kdo sem in zakaj me ta beseda tako močno predstavlja. Ta beseda je: PLEZALKA. Plezalka zato, ker sem že od malih nog želela plezati višje, spoznavati nova obzorja in neprestano rasti. Ukvarjala sem se s športnim plezanjem, sedaj pa pomagam podjetjem in drugim ljudem v življenju splezati višje in živeti lepše.